Başlangıç > Bakire Kızlarla Sex > İlk Sex Maceram.. İlk Yarakla Tanışmam…

İlk Sex Maceram.. İlk Yarakla Tanışmam…

Selam hikaye dostları. Adım Sevgi… 22 yaşındayım. Sizlere erkek arkadaşımla yaşadığım ilk sex hikayemi paylaşmak istedim. 1,65 boyunda 54 kğ kumral bir kızım. Sevgilimin ismi Mert. Yakışıklı bir erkek aynı zamanda sexy bir erkek. Onunla lise yıllarımdan beri berebariz. Lise bittiği yaz bende öss sonuçları açıklalana kadar bir markette mertle bereraber calışmaya başladık. Genelde depoda gelen malzemelerin kontrolunu yapıp bilgisayara işliyordum. Bir gün çok mal geldi gece mesaiye kalmak zorunda kaldık.mertin işi bitince bana yardım etmeye geldi.beraber malları saymaya başladık gece gec saatler oldu biraz dinlanme molası verdik.oturduk mertle beraber çay yanında birkaç yiyecekle yemeye. Arada göz göze geliyorduk. Bende baya sex istiyordum. anladımki kızlığım bozulmuştu Mert’le her zamanki gibi öpüştük tabii tenha bir yerde.öyle bir öpüştük ki ilk defa öpüşmeden bu kadar zevk aldım.artık merti istiyordum öpüşürken mertin aleti elime geldi iri bir yaragı vardı onu içimde hisetmek istiyordum artık.derken paydos bitti . işe yeniden başladık. Saat 3 – 4 dogru işimiz bitti.mert seni ben bırakırım dedim.bende olur dedim. İşten ayrıldık. Merte bu gün ilk defa bukadar öpüşmeden zevk aldım dedim. Mertte aynısını dedi. Mertin evi bizim sokaktaidi . dedi bu gün anamler evde yok bize gidelim orda devam edelimi öpüşmeye. Ben ilk anda hayır olmaz.mert ısrar etti. İleriye gitmeyiz sadece öpüşürüz dedi.bende cok istiyordum.ozaman bana söz ver dedim ileriye gitmek yok oda tamam erkek sözü dedi.tamam ozaman gidelim .eve girdik mert mutfakta bir şeyler hazırlayordu.evde soğuk bira var içer miyiz dedi bende olur.getirdi.bide fil taktı.fil sex filimi erkekle kız sevişmeye başladılar bede oda tahrik olduk mert yanıma geldi öpüşmeye başladık odadar güzel öpüşüyordukki anlatamam.birden beni kucaklayıp annesinin yatak odasına götürdü.beni yatagın üzerine atı sonra öpüşmeye devam ettik.bu arada bini soyuyırdu gömlegimi cıkardı sütgenimi cıkardı kot pantolumu cıkardıbu arada kendiside soyunuyordu.ondada sadece kilot kalmıştı.yaragı beli oluyordu.yavaş yavaş aşaglara inmeye başladı göğüslerimi yalamaya başladı ben artık işi rayına bıraktım ben bu arada inliyordum ahhh ahhh hidi artık bitsin diye.

O devam ediyordu. Derken amıma gelen her dil darbeleri beni resmen dağıtıyordu.artık dayanamıyorum soook sook diye inliyordum. Derken yarağını dayadı amımın dudaklarına. Kafasını yavaşcı soktu ben birz acıdı dedim birden kökledi yaragfını içimde hisediyordum ohhh ohhh dedim git gel yapmaya başladı ben bu arada okadar zevk alıyordum ki .bir müdet sonra hızlammaya başladı birden yaragını cıkardı üzerime tüm menilerini boşaltı.yaragı kanlı idi anladımki kızlığım bozulmuştu artık.ama okadar zevk almıştım ki. Olsun dim kendi kendime .mert sonra yaragını dayadı dudaklarıma yala diye bende korka korka ağzıma aldım. Yavaş yavaş diriliyordu yaragı artı ağzıma sıgmıyordu. Bana arkanı dön dedi ben olmaz ama orası daha zevkli dedi onuda deneyelim dedi. Sonra götümü güzelce yaladı sonra kırem sürdü yaragını dayadı götüme kafasını soktu girmedi . gözlerini kapa kendini serbest bırak dedi. Bir eliylede agzımı kapadı birden yaragını kökledi ama gözlerimden yaşlar geldi.ama girmişti yarak git gel yapmaya başladı. Ben oh oh demeye yani zevk almaya başladım. Biraz sonra mert hızlanmaya başladı ve içime boşaldı.içimed o sıcaklıgı hisettim.okadar zavk almısımki mert yaragını çıkardıktan sonra götümin ve amımın kanlı olduğun fark ettim. Daha sonra ikimizde bitkin düştuk uyuduk uyandıgımızda saat 12 civarında idi ve işede gec kalmıştık . mertle daha sonraki fantezilerimizi yazarım.. sex olmasa ne yapar insan. ne yapar bu am, ne yapar yaraklar? 🙂

Kategoriler:Bakire Kızlarla Sex
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

