Başlangıç > Bire Bir Sex Hikayeleri > Komşumuzun Kızı

Komşumuzun Kızı

Selam ben istanbul dan serkan 180 boylarında yakışıklı bir gencim,gelelim hikaye ye biz izmir de yaklaşık 3 sene kaldık oradaki akrabalarımızlada sık sık görüşürdük babamın akrabası olan saniye teyzeler hemen 2-3 apartman yanımızda oturuyodu iki erkek bide kız çocuğu vardı kızları dilek çok güzel bi kızdı yaşı benden büyüktü 23 yaşlarında üniversite öğrencisiydi daha doğrusu üniversiteyi bitirdi şimdi çok gzel bi kızdı ama bizm ilikşmizi hep abla kardeş gibi geçti bi zamana kadar aslında benim açımdan öyle değildi neyse biz tekrar istanbula taşınacaktık annem babam ev bakmak için istanbula gitmişlerdi bende saniye teyzelerde kalıcaktım küçük kardeşimide götürmüşlerdi ev bulunca bende Komşumuzun Kızıgidicektim yaz olduğu için gece 2-3 e kadar otururduk hep dilek abla ile benim bilgisayarım evde olduğu için onunkini kullanıyodum bazen gizlice dilek ablamın külotlarına bakıyodum ve bu beni delirtiyodu çünkü çok sexi iç çamaşırları vardı neyse bi gün ben yine bilgisayarda takılırken geldi kiminle konuşuyosun dedi arkadaşlarla dedim iki dk msnimi açıcam dedi hemen ayakta açtı msnini ben sandalyede oturduğum için bazen bana dokunuyodu msn ini açar açmaz 4-5 konuşma penceresi açıldı hemen hepside çok samimi arkadaşlarıydı sanırım hep canım aşkım gibi şeyler yazıyolardı erkek arkadşlarıydı gel otur dedim o oturdu ben balkona çıktım biraz 10 dk sonra falan o da geldi oturduk kahve yaptı herkes uyumuştu ama ikimizin arasında sadece benim aklımdan şeytanlık geçiyordu dedimki dilek abla sana bişey sorucam ama yanlış anlama ben hiç cinsel ilişkiye girmedim sen girdinmi? birden olumsuz bi tepki verdi bende sakinleştirmek istedim hiç bi kötü niyetim yok sdece bu konular hakkında biraz bilgi almak istiyorum dedim biraz sakinleşti evet bi kaç kere oldu dedi ama sen bu zamana kadar nasıl ilişkiye girmedin anlamıyom dedi utandığımdan dedim öyle bi arkadaş çevrem yok hiç o konuda konuşmuyoduk arkadaşlarımla tabi onlar muhakkak girmiştir ilişkiye neyse biraz konuştuktan sonra yatmaya karar verdik salon dan güzel hava estiği için orda yatıcam dedi sende benim odamda yat dedi ben odasına gittim yine külotlarını südyenlerini falan karıştırıyordum birden içeri girdi ben çok utandım nerdeyse ağlıycaktım napıyosun sen dedi bişey diyemedim yatağa uzandım yanıma oturdu seni anlıyom gibisinden laflar söyledi elimi tuttu ve sana yardım edicem dedi nasıl dedim beni okşamak istermisin dedi elimi göğsüne kondurdu ve göğsünde gezdiriyordu yavaşça dudağıma doğru eğiliyordu yüzü ve o an geldi beni öptü ve yanıma uzandı ışığı kapattık benim sikimi elemeye başladı ve üstüne çıktı ama ben çok utanıyodum sadece onu izleyebiliyordum tekrar dudaklarımı öpmeye başladı ben biraz karşılık verince dahada ateşlendi sikimi ovalıyodu bende belinden yavaşça aşağı iniyordum hafifçe elimi götünde gezdiriyordum elimi şortundan içeri soktum ve müthiş bi sıcaklık hissettim o da benim pijamamın altını indirip amına yerleştirmeye başladı yvaş yavaş oturacaktı birden bıraktı kendini ve dibine kadr girmişti sikim 2-3 saniye içinde bekledikten sonra biraz yukarı aşağı oynamaya başladı vücudunu giderek hızlandı ve bi kaç dakika sonra boşalıcam dedim çıkardı sikimi içinden ve göbeğine boşaldım yala beni dedi ve amını kafama doğru getirdi bende dilimin ucuyla tat almaya başladım bu onu delirtiyorduhafifte kısık sesle inlemeler başladı birden vücudunu indirdi ve daha çok içine girmemi istedi amının dudaklarını artık dilimin heryeriyle yalıyordum yalama işi bittikten sonra beni kaldırdı ve 4 ayak pozisyonu aldı yatakta ama benim sikim daha kalkmamıştı eliyle biraz oynadıktan sonra yalamaya başladı tam kıvamına getirdiği zaman götüme gir dedi ama benim sik rahat bi 18-19 cm vardı girermi dedim tükürükle dedi ve sikimndende akan sıvıları götünün deliğine sürterek sikimi gezdirmeye başladım götünde hadii giriceksen gir dedi ilk önce kafasını sokmaya çalıştım ama girmesi imkansız gibigörünüyodu bi kaç denemeden sonra giricekti sanırım ağzını yastığa dayadı ve yüklendim kafasıyla beraber biraz girmişti yavaş yavaş sokmaya başladım ama çok küçüktü deliği sikim nefessiz kalmış insan kafasına benziyodu damarlar çok belli oluyodu yavaş yavaş sokarak dibine kadar getirdim gitgellere başladım götü yırtılacak gibiydi ama çok zevkliydi mükemmel bişeydi hiç istanbula taşınmak istemiyodum hergün dilek ablamı sikme istedği kafamda dolaşıyodu o an dilek ablamıda mutlu etmek için çıkarmadım içinde ve o çıkar deyinceye kadar siktim küçük deliğinden ama hal kalmamıştı bende oda anladı sanırım yavaşlayınca çıkar dedi ve ikimizde yatağa ölü gibi uzandık birbirimize bakamıyoduk hele ben o na dokunammak için yataktan düşücektim nerdeyse serkan bu çok güzel bişeydi dedi bende sen de çok güzelsin dedim bir iki dakika öpüştükten sonra lavaboya gitti bende arkasından gittim elimizi yüzümüzü falan yıkadık sanki annesi uyanmış gibiydi hafiften sesler geldi ve hemen ışığı kapatarak odalarımıza kaçtık ertesi sabah götünün üstüne oturmakta zorlanıyodu sanırım ama yüzündeki ifade buna değerdi gibime geliyodu ama ona bi kere daha teklif etmek için cesaretimi toparlayamadım ilerki günlerde ve zaten o da hiç yanaşmadı annemler bi kaç gün sonra aradılar ve ev bulmuşlardı hemen izmir e gelip eşyalarımızı toparladık ve gönderdik bizde akrabalarımızla vedalaşarak gidicektik ama o gün hayatımda yaşayamadığım mutlulukların hepsini siler e geçerdi teşekkürler dilek abla,şimdilerde dilek ablacım nişanlanmış diye duydum ee bende seneye askerim eminim o günü ikimizde unutmıycaz ben o günden sonra artık bu konuları hiç utanmadan konuşmak isteyen herkesle konuşyodum ama o hikeyeyi ilk kez burda anlatıyom.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

