Arşiv

Archive for the ‘İş Yerinde Sex Hikayeleri’ Category

İş Arkadaşım

Ben Ankara’da bir magazada ise baslamıstım ve daha işe yeni baslamanın verdiği heyecanla pek o kadar seks konusunu düşünmüyordum . Taki birgon bayan eleman almak istedi patron ve 19 yasında bir kız geldi ama manyak bir şeydi abi sarışın mankenimsi bir kız bunu gordugumde sanki bosalıyordum ve bir iki kere oturup konustuk bununla işyerinde biraz samimilestik Devamını oku…

Çılgın Hemşire

Merhaba.Size bizim çılgın hemşireyi anlatacağım.
Nurhanla aynı sağlık ocağında çalışıyorduk.Tatar fazla güzel olmayan ve meraklı bir kızdı. işimiz gereği sağlık ocağına gelenlere prezervatif de dağıtırdık. Bir gün muziplik olsun diye gelen genç bir adamın eline cetveli verdik git ölç gel kaç santim se ona göre vereceğiz dedik. Adam geldi utana sıkıla 17 cm deyince bizim hemşirenin ağzından Maşallah Maşallah sözleri dökülüverdi. Anladım ki kocasının ki o kadar değil. Neyse vatandaş gidince hemşireyi azdırmak için ne lazımsa yapmaya karar verdim. Devamını oku…

Makinayı öğretmemi istedi

Çiğdem tam bir afrodit gibi kızdır çok mühteşem götü ve memleri vardır. Çiğdem öylen yemek paydosunda yanıma gelerek benden kendisine makinayı öğretmemi istedi bende kabul ettim. Ve ne zaman musaitsen öğretebilirim dedim. O da bu akşam olabilir mi dedi bende benim için farketmez ok dedim.Akşam saat yedide bütün işciler paydos etip gittikten sonra ben Çiğdemle yanlız kaldık. İş yerinde bende çiğdeme hangi makinayı öğrenmek istediğini sordum. O da bana ponterizi öğrenmek istiyorum dedi. O gün Çiğdemin üzerinde leopar desenli geniş v yakalı bir bady siyah dar kesim likralı bir pantolon vardı.Ben makinaya oturdum ve çiğdeme bazı temel şeyleri anlatıyordum. Bu arada Çiğdemde yanımda ayakta duruyordu. Hafiften eyilerek beni dinliyordu. Bu arada bazende memeleri omuzuma temas ediyordu. Ben herşeyi anlatıktan ve bir kactane iş yaptıktan sonra çiğdeme yapabilirmisin diye sordum. O da bana evet dedi. Ben kalktım makinaya çiğdem oturdu. Devamını oku…

Sikilecek Kadın

Ben büro sahibi 27 yaşında biriyim büroda çalışan kumral aşırı sexi güzel bi bayan vardı o kızı ne zaman görsem tahrik oluıyordum onunda benden hoşlandığını seziyordum bigün odama geldibana dosyaları getirdiğini söyledi benim yanıma oturdu ve dosyaları anlatmaya başlattı ben dosya falan dinlemiyodum tabi tek istediğim onu doyarak sikmekti gözlerim hep onun bacaklarında ve göğüslerindeydi benim sikim artık dayanamıyordu şişmiş taş gibi olmuştu bir an evel sikmeliydim güzel amını yalamalıydım yalatmalıydım sikimi farketti ve gözlerini alamadı sikimden ben anladım artık benden etkilendiğini ve hemen elimi bacaklarına atıp bakiremisin diye sordum. Devamını oku…

Sekreterim Yasemin

Merhaba,buradaki Hikayeleri Takip Edip Zevk Alıyorum. Istedim Ki Ben De Bir Anımı Paylaşayım.bir Reklam Ajansım Var. Sekreter Olarak Iş Müracaatı Yapan Yasemin Hanım önceleri Pek Ilgimi çekmemiş Hatta, Işe Almamayı Bile Düşünmüştüm. Ancak Yine Reklamcılık Yapan Bir Başka Arkadaşın “iyidir Iyidir, Al Sen Işe Onu” Demesi Ile Neyse Deneyelim Bakalım Diyerek Işe Kabul Ettim.yasemin Işe Başladı Ancak Ajansta çalışan Bir Personelle Araları Bir Anda çok Samimi Oldu. Devamını oku…

Patronumun yarağını okşadım

Selam ben deniz. Ekim ayı gbi eski kitapcıda calısmaya basladım.1 ay akdar gectikten sonra işede norma lhaytımdaki gbi jartiyerlerlmle gitmeye basladım patron 32 yasında dul bir adamdı onu azdıını gormek cok tahrik ediordu.
1 gun işe gelirken tuy fokucu krem almıstım.Patron ne ypacagımı sorunca gotumdeki seyimdeki kılları alıcam dedim bazen ona dogru domalıyordm donup sikine baktıgımda kocaman bi şişkinlik goruyordm. Devamını oku…

Evleneli 15 gün olmuştu daha…

Adım Yasemin. 21 yaşında evlenmiştim ama aklımda hep kendi hemcinslerime ilgi duyuyordum. . Bir iş yerinde çalışıyordum. Öğle tatilinde iş yerinin önüne çıkıp sigara içmeye başlamıştım. Bizim iş yeri pasajın içinde. Yanımızda kuyumcu vardı. O sırada kuyumcuya daha evvelde devamlı gelip giden genç bir kız vardı. Yine o gelmişti. Doğum günü olduğunu, kuyumcu arkadaşlarının çikolata ikram ettiğini ve kendisinin hepsini yiyemeyeceğini söyleyerek bana da ikram etti. Yeni evli olduğumu bildiği için bana iyi geleceğini söyledi. Gülüştük. Beni öğle tatilinde pastanede beklediğini söyleyerek yanımdan ayrıldı. Gidip gitmeme konusunda tereddütlüydüm. Devamını oku…

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.